Oferta poznaj nasze usługi

Fitness/ zajęcia dostosowane do Twoich potrzeb i możliwości

Ogólnorozwojowe ćwiczenia z aerobiku prowadzone przez doświadczonych instruktorów. Idealnie dopasowane do Twoich możliwości i umiejętności.

Fitness body shape

Trening na bazie ćwiczeń wzmacniających, kształtujących całą sylwetkę o charakterze ogólnorozwojowym angażujących "duże" partie mięśniowe całego ciała. Trening poprzedza rozgrzewka z prostym układem choreograficznym. Po rozgrzewce następuje część właściwa ćwiczenia z użyciem np. stepów, ciężarków, gum w pozycji stojącej i na macie. Trening dla wszystkich grup zaawansowania. Zajęcia fitness doskonale wpływają na ogólną sylwetkę oraz sprawność. Poprzez zróżnicowane ćwiczenia fitness rozwijane i angażowane są wszystkie partie mięśniowe.

Fit&Dance

Wszechstronny trening, który łączy zajęcia taneczne oraz ćwiczenia wzmacniające wszystkie partie mięśni. Taniec, zabawa, energia i prosta choreografia oraz wzmocnienie i kształtowanie sylwetki przez proste ćwiczenia w jednym. Idealny sposób na spalanie tkanki tłuszczowej i poprawę humoru na zakończenie tygodnia.

Zumba

Mieszanka rytmów latynoskich. Taniec połączony z aerobikiem. Jest to jednocześnie świetny trening o charakterze interwałowym, aerobowym, wytrzymałościowym oraz cardio. Naprzemienne wolniejsze i szybsze rytmy sprzyjają spalaniu tkanki tłuszczowej, a elementy zaczerpnięte z aerobiku świetnie rzeźbią i wysmuklają sylwetkę.

  • Zajęcia fitness doskonale wpływają na ogólną sylwetkę oraz sprawność. Poprzez zróżnicowane ćwiczenia fitness rozwijane i angażowane są wszystkie partie mięśniowe.

    • Siła 75%
    • Rozciągnięcie 50%
    • Wytrzymałość 75%
  • Na zajęcia z fintess i aerobiku zapraszam w dogodnych dla Ciebie terminach.

    • Wtorek 18:15 - 19:00

    Na zajęcia z Zumby zapraszamy w:

    • Czwartek 19:00 - 20:00

Pilates / (piłki) wzmacnianie

Zajęcia mieszane - na początek seria ćwiczeń wzmacniających o średniej intensywności, dla każdej grupy wiekowej. Następnie zajęcia Pilates z piłką. Zestaw ćwiczeń izometrycznych z piłką zmusza do pracy całe ciało, w szczególności najgłębiej położone mięśnie: nóg, miednicy małej, pleców i ramion. Wykonywane wolno zgodnie z instrukcją pomagają wymodelować ciało bez zbędnego rozbudowywania, wzmocnią je i ujędrnią.

Rozciągnij swoje mięśnie

Piłka, pomaga rozwinąć zmysł równowagi oraz czucie głębokie ciała, dzięki czemu nabiera ono lekkości i gracji przy poruszaniu. Jak mawiał Joseph Pilates twórca tych ćwiczeń: " Po 10 sesjach poczujesz różnicę, po 20 zobaczysz różnicę, a po 30 będziesz miała nowe ciało". Pilates z piłką to ćwiczenia dla ciała, urody i ducha. Pomogą ci zbudować smukłą i jędrną sylwetkę, poprawić metabolizm i samopoczucie, wyciszyć się. Ta forma aktywności wskazana jest dla wszystkich bez względu na wiek i płeć.

Piloxing

Łączy w sobie moc, szybkość i zwinność boksu z elastycznością pilatesu. Do tego dodajemy ruchy taneczne. Piloxing to forma ćwiczeń idealna dla wszystkich kochających ruch, ale lubiących się również zmęczyć. Godzina ćwiczeń piloksingu pozwala spalić 500-900 kalorii!! Regularne sesje pozwalają poprawić szybkość, elastyczność, wytrzymałość, zwiększając poziom energii.

  • Regularne uczestnictwo w zajęciach przyspiesza trwale przemianę materii i przyczynia się do zmniejszenia zawartości tkanki tłuszczowej. Są to ćwiczenia pomagające na codzienne dolegliwości związane z siedzącym trybem życia. Korygują wady postawy, zapobiegają bólom kręgosłupa, bólom menstruacyjnym, poprawiają trawienie.

    • Siła 25%
    • Rozciągnięcie 100%
    • Wytrzymałość 25%
  • Zajęcia pilates prowadzimy w Poznańskiej Szarotce w każdy wtorek. Zarezerwuj sobie ten termin i przyjdź poćwiczyć z nami.

    • Wtorek 19:15 - 20:15
    • Sobota /Piloxing/ 10:30 - 11:30

A.B.T. / wyrzymałość i siła

Seria statycznych ćwiczeń i pozycji nastawionych na kształtowanie głównie mięśni brzucha, pośladków i ud.

Zajęcia polecane są osobom, które nie lubią skomplikowanje choreografii czy bardzo intensywnego tempa zajęć. Doskonale rozwijają ogólną sprawność oraz rozciągnięcie.

STEP / Interwał

Trening wytrzymałościowo-siłowy na stopniu o bardzo dużej intensywności. Dynamiczne, ciekawe, niepowtarzalne konstrukcje choreograficzne wpływające wzmacniająco zwłaszcza na dolne partie mięśni (nogi, pośladki). Poprawia kondycję i pamięć ruchową.

Trening interwałowy- ćwiczenia o wysokiej intensywności (choreografia na Stepie lub Hi/lo) przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi o niskiej intensywności z wykorzystaniem przyborów.

  • Zajęcia A.B.T. oraz STEP doskonale rozwijają ogólną sprawność oraz rozciągnięcie. Wzmacniają wytrzymałość i poprawiają kondycję.

    • Siłą 50%
    • Rozciągnięcie 25%
    • Wytrzymałość 75%

  • Treningi A.B.T. oraz STEP prowadzimy w poniedziałki.

    • Poniedziałek /ABT/ 18:00 - 19:00
    • Poniedziałek /STEP/ 19:00 - 20:00

Aeorobik 50+/ bo każdy może ćwiczyć

Jeżeli klasyczne zajęcia aerobiku są dla Ciebie za ciężkie, za trudne, za szybkie - zapraszamy na Aerobik 50+. W trakcie treningu wzmocnisz mięśnie, poprawisz ogólną kondycję fizyczną i samopoczucie. Program ćwiczeń uwzględnia wiek, sprawność i możliwości każdego uczestnika. W czasie zajęć nie brakuje różnego rodzaju przyborów takich jak piłki rehabilitacyjne, gumy, laski gimnastyczne. Zajęcia nie tylko dla osób po 50 roku życia!

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia zdrowy kręgosłup mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa. Obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Nauka oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy (stabilizacji) ciała są wplecione w tok lekcji. Podczas ćwiczeń wykorzystywany jest różnoraki sprzęt, a przede wszystkim piłki rehabilitacyjne (duże fit ball, małe easy ball) i nie tylko. Wykorzystywane w treningu ćwiczenia na bazie pilatesu wzmacniają także głębokie partie mięśniowe. Zajęcia polecane dla wszystkich.

  • Zajęcia z aerobiku 50+ oraz aerobiku z przyrządami kształtują ogólną wydolność i sprawność oraz wytrzymałość siłową.

    • Siłą 50%
    • Rozciągnięcie 50%
    • Wytrzymałość 50%

  • Treningi z aerobiku prowadzimy w środy i piątki.

    • Środa /Aerobik 50+/ 18:00 - 19:00

    Zajęcia Zdrowy kręgosłup:

    • Czwartek 20:00 - 21:00

FitBall / zajęcia z piłkami

Zajęcia, podczas których wykorzystywane są duże piłki rehabilitacyjne, są adresowane do wszystkich, którzy chcą poprawić ogólną sprawność i siłę mięśniową. Ćwiczenia z piłką doskonale wpływają na poprawę czucia głębokiego oraz koordynację ruchową. Odpowiednio dobrane pozycje i zestawy ćwiczeń odciążają stawy i wpływają na poprawę ich ruchomości.

EasyBall

Piłka Easy Ball o średnicy 25 cm jest wykonana z miękkiego, przyjemnego tworzywa i doskonale urozmaica klasyczne zajęcia fitness. Podczas treningu piłka ta pomaga poprawić siłę mięśniową, ich elastyczność oraz bardzo dobrze wpływa na głęboką stabilizację kręgosłupa. W trakcie zajęć zwraca się szczególną uwagę na technikę wykonywanych ćwiczeń.

  • Zajęcia z FitBall i EasyBall kształtują ogólną wydolność i sprawność oraz siłę mięśniową a także koordynację ruchową.

    • Siłą 50%
    • Rozciągnięcie 50%
    • Wytrzymałość 50%

  • Treningi z FitBall i EasyBall prowadzimy w środy i czwartki.

    • Środa /FitBall/ 20:30 - 21:30

Siłownia/ popracuj nad sylwetką

Kształtowanie sylwetki to nie tylko „wyciskanie sztangi”. Korzystając z wielofunkcyjnego atlasu na naszej siłowni możesz poprawić ogólną kondycję wszystkich partii mięśniowych. Tych, co „wyglądają” i tych, których nie widać, ale są odpowiedzialne np. za zdrowy kręgosłup.

Jeśli masz potrzebę ćwiczyć z Instruktorem:

  • wg indywidualnego harmonogramu 70 zł/h

 

Sala kardio

Dotleniony organizm, spalone zbędne kalorie, lepsze samopoczucie to nie wszystko, co możesz mieć korzystając z naszej Sali Cardio. Za pomocą rowerków, steperów, orbitek, bieżni i ergometru możesz wzmocnić ducha i usprawnić ciało również po urazach.

Jeśli nie wiesz jak to robić - umów się na spotkanie z naszym Fizjoterapeutą lub Instruktorem

Trener na siłowni w poniedziałki i środy w godz. 17.00 - 20.00 - instruktarz wprowadzający gratis przy zakupie karnetu (poproś o niego w recepcji, bądź samego trenera)

Jeśli masz potrzebę ćwiczyć z Instruktorem lub Fizjoterapeutą:

  • wg indywidualnego harmonogramu 70 zł/h
  • konsultacje + sesja fizjoterapeutyczna 70 zł

Sala gimnastyczna / gry zespołowe, zajęcia szkolne

Zapraszamy firmy oraz osoby prywatne zainteresowane wynajmem hali sportowej do gry w koszykówkę, siatkówkę, piłkę ręczną i halową. Oferujemy dużą i wielofunkcyjną salę z miejscami dla kibiców.

Naszą ofertę kierujemy również do szkół i uczelni zainteresowanych organizacją zajęć wychowania fizycznego dla dzieci, młodzieży i studentów.


Zapisz się

Dobierz najlepszy karnet dla siebie i zacznij ćwiczyć z nami!

Zapisz się

Przyjdź na trening

Jesteś zainteresowany - przyjdź na trening i przekonaj się, że warto!

Zaplanuj wizytę

Wolne terminy na salę gimnastyczną

W dalszym ciągu mamy jeszcze wolne terminy na rezerwację sali sportowej. Ze szczegółami można się zapoznać na stronie z terminarzem obłożenia sali.

Pokój zabaw dla dzieci

Rodzice korzystający z usług Centrum mogą bezpłatnie na czas swoich treningów zostawić swoje pociechy (nawet te kilkumiesięczne) pod opieką w specjalnie przygotowanym pokoju zabaw.

maraton andrzejkowy ×