Styczeń 29, 2019

Pot i łzy (szczęścia)

A.B.T. / wyrzymałość i siła

Seria statycznych ćwiczeń i pozycji nastawionych na kształtowanie głównie mięśni brzucha, pośladków i ud.

Zajęcia polecane są osobom, które nie lubią skomplikowanje choreografii czy bardzo intensywnego tempa zajęć. Doskonale rozwijają ogólną sprawność oraz rozciągnięcie.


Harmonogram:

poniedziałek: 18:00-19:00 - Magda

STEP / Interwał

Trening wytrzymałościowo-siłowy na stopniu o bardzo dużej intensywności. Dynamiczne, ciekawe, niepowtarzalne konstrukcje choreograficzne wpływające wzmacniająco zwłaszcza na dolne partie mięśni (nogi, pośladki). Poprawia kondycję i pamięć ruchową.

Trening interwałowy- ćwiczenia o wysokiej intensywności (choreografia na Stepie lub Hi/lo) przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi o niskiej intensywności z wykorzystaniem przyborów.


Harmonogram:

poniedziałek: 19:00-20:00 - Magda

Antycellulit

Jest to forma treningu siłowego, którego głównym celem jest usunięcie niechcianego cellulitu. Zestaw ćwiczeń ma za zadanie pobudzenie przepływu limfy i usuwanie szkodliwych toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Zajęcia dają rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu ud, pośladków i brzucha.

Harmonogram:

czwartek: 20:00-21:00 - Ewelina

BOKS

Trenując boks, możesz liczyć na trening całego ciała poprawiający Twoje cechy motoryczne. Boks działa świetnie również na Twoją mentalność. Wykonując ciosy oraz uniki, pracując sporo nogami, kształtujesz mięsnie obręczy barkowej, talię, brzuch, pośladki, uda oraz łydki. Boks pozwala spalić nawet do 1000 kcal podczas jednych zajęć, a dodatkowo uczy samoobrony, przez co rośnie Twoje poczucie bezpieczeństwa i zwiększa się poczucie Twojej wartości. Na pierwszych kilka zajęć potrzebne są jedynie chęci i cierpliwość. Nie potrzebujesz sprzętu, ani nawet partnera. Wystarczy strój sportowy, ręcznik i woda do uzupełniania płynów. Czas na pierwszych treningach poświęcamy na naukę kroku bokserskiego, technikę poruszania się, bloków i zadawania ciosów. Z biegiem czasu instruktor będzie dawał Tobie coraz trudniejsze zadania, aby zadziałać na wzrost kondycji, koordynacji ruchowej oraz siły i szybkości.

Harmonogram:

piątek: 20:00-21:00 - Robert

Przyjdź na trening i zacznij ćwiczyć z nami!

Skontaktuj się

Zostaw swój adres

Twoje imie i nazwisko

I wiadomość którą chcesz nam przekazać